مرجع تخصصی هک و امنیت

آموزش دسترسی به پیج اینستاگرام

  • ۴۱۶۵

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پر طرفدارترین شبکه اجتماعی دنیا محسوب می شود و امروزه دیگه همه اینستاگرام رو گوشی دارن و به شدت فراگیر شده ولی سوالی که خیلی از کاربران از خودشون و دیگران میپرسن اینکه چطوری می تونند به پیج اینستاگرام یکی رو هک کرد. امروز من به شما آموزش میدهم که هکرها چگونه با استفاده از صفحه جعلی پیج اینستاگرام شما رو هک می کنند متدی که در این آموزش استفاده می کنیم اسم هست فیشینگ ، اما بریم سراغ آموزش ...

در گام اول مثل همیشه ابتدا ابزار رو از گیت هاب دانلود می کنیم :

آموزش هک اینستاگرام 1 اولترا پنتست

در گام دوم وارد پوشه ابزار می شویم و ابزار سطح دسترسی ابزار رو به فایل اجرایی ارتقاء می دهیم :

آموزش هک اینستاگرام 2 اولترا پنتست

بعد با دستور زیر ابزار شل فیش رو اجرا می کنیم :

آموزش هک اینستاگرام 3 اولترا پنتست

در اینجا گزینه 1 را وارد کنید یعنی اینستاگرام و بعد گزینه 2 و در آخر یک لینک به شما می دهد که این لینک رو بفرستید برای قربانی تا در پیج جعلی اطلاعاتش رو وارد کنه :

آموزش هک اینستاگرام 4 اولترا پنتست

در نهایت وقتی قربانی یوزرنیم و پسورد پیجش رو وارد کنه ما به راحتی می تونیم وارد پیج فرد قربانی بشیم :

آموزش هک اینستاگرام 5 اولترا پنتست

آموزش هک اینستاگرام 6 اولترا پنتست

دانلود ابزار shellphish

امیدوارم از این آموزش نهایت لذت رو برده باشید ، تا آموزش های بعدی شما رو به خداوند بزرگ می سپارم.

  • برنامه رو از کجا دانلودکنم؟
    پاسخ:
    از گیت هاب
  • سلام من میخوم به راحتی حک کنم
    پاسخ:
    سلام خوب هستید ، شما باید ابتدا مقدمات هک رو یاد بگیرید اول از دوره نتورک پلاس شروع کنید و بعدش CEH هکر قانونمند. تا بتونید مفاهیم رو خوب یاد بگیرید

  • سلام من یه اکانت داشتم ایمیل فیک دادم حالا رمزشو هم یادم نمیاد میشه رمزشو بازگردانی کرد یا نه؟
    پاسخ:
    سلام نه
  • سلاممم
    ببخشید من یه دفعه اشتباهی از اکانتم لاگ اوت شدم از درستی پسوورد هم مطمئنم ولی هرکاری میکنم نمیتونم وارد پیجم بشم پسوورد رو اصلا قبول نمیکنه
    خواهش میکنم راهنماییم کنین خیلی مهمه برام🙏🏻🥺 🥺
    پاسخ:
    سلام باید به ایمیل پشتیبانی اینستاگرام پیام بفرستید تا براتون درستش کنند
  • ازتون خواهش میکنم کمکم کنین میخوام پیچ یکی رو هک کنم تو رو خدا فک کنین منم خواهر خودتونم کمک کنین
    پاسخ:
    ازتون خواهش میکنم کمکم کنین میخوام پیچ یکی رو هک کنم تو رو خدا فک کنین منم خواهر خودتونم کمک کنین

  • نحوه دانلود نرم افزار رو هم بزارید . ممنون
    پاسخ:
    سلام گذاشتیم. دقیقا کجا مشکل دارید
  • سلام امروز گوشى همسرم شکست و میخوام اینستاگرامش رو برگردونم ولى نه شماره تلفن دادیم نه ایمیل رو میدونیم نه پسوورد الان باید چی کار کنم بر گرده
    پاسخ:
    سلام با یوزر نیم هم میشه
  • سلام من لوگ اوت شدم از حسابم هرچقدر رمزم رو میزنم بازنمیشه شماره موبایلمم که دادم میزنم میگه کاربری بااین نام وجود نداره ایمیل ندادم کمکم کنین خیلی مهمه برام
    واینکه میشه خودتون برگردنونین هزینش هرچی باشه قبوله برام
    پاسخ:
    سلام احتمال زیاد حسابتون دیسیبل شده
  • سلام
    الان حدود ۳ ماه بخاطر بازنشانی موبایل به تنظیمات کارخانه، دیگه نتونستم وارد حساب اینستاگرامم بشم
    به اینستاگرام هم ایمیل برای بازیابی حسابم فرستادم و راهکارهای بدون هیچ کمکی فرستادن
    شما میتونید کمک کنید یا بکل حسابم رو حذف کنید تا بتونم با همون نام دوباره یه حساب بسازم
    ممنون میشم جواب بدید
    Username:hamidhajkarimi
    پاسخ:
    سلام پوشه اسپمل حساب ایمیل یاهوت رو چک کن
  • عالیه استادممنون.
    پاسخ:
    خواهش می کنم ، خوشحالم که براتون کاربردی بوده 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی