مرجع تخصصی هک و امنیت

آموزش بازیابی پسورد WiFi با بارکد QR

  • ۱۰۴۶

شاید همیشه در این فکر باشید که چطوری می تونم پسورد وای فایی که بهش وصل هستم رو پسوردش رو بازیابی کنم بدون نرم افزار ولی امروز من یک راحل براتون پیدا کردم که نیازی به هیچگونه نرم افزار بازیابی پسورد نیست

 معمولاً خیلی از ما ها به یک وای فای وصل میشویم یا گوشیمون رو میدیم به شخصی که پسورد وای فایش رو برای ما وارد کنه تا بتونیم از اینترنتش استفاده کنیم ولی پسورد WiFi ش رو ما نمی دونیم یا اصلاً نرم افزار بازیابی پسورد وای فای ندارید در این موقع این اموزش به شدت برای شما کاربردی می باشید . توی این آموزش یاد میگیرید بدون هیچگونه نرم افزاری پسورد WiFi رو به دست بیاورید . لطفا ویدیو آموزشی زیر را مشاهده کنید 

سایت onlinebarcodereader :

جهت ورود به سایت اینجا کلیک کنید

نکته : در صورت حذف شدن ویدیو به کانال تلگرام ما مراجعه کنید و ویدیو رو دانلود کنید و مشاهده کنید. اینجا کلیک کنید

  • سلا منون بابت اموزش ببخشید این کد تو گوشی ما نشون نمیده
    پاسخ:
    سلام بله روی بعضی از گوشی ها متاسفانه کار نمی کنه
  • همه ی گوشیابارکدqr نمیدن

    پاسخ:
    سلام نه روی همه گوشی ها کار نمیده ، من روی گوشی های هواوی تست کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی